»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»V srednjih šolah ne primanjkuje prostih mest, ampak gre za zanimiv trend, da večina dijakov želi hoditi v srednjo šolo, v gimnazijo v večjih mestih.«
»Učencev, ki se niso samotestirali v šoli, nismo pošiljali domov. Zadevo intenzivno rešujemo in upamo, da se bodo lahko učenci v šolo vrnili že v sredo.«
»Ocen na daljavo ne morejo pridobivati. Lahko pridejo na dan, za katerega se dogovorijo, v šolo, opravijo test in so tisti dan pri pouku.«
»Zase vem, da sem pol manj delala za šolo, kot ko smo bili dejansko v šoli.«
»Dijaki potrebujejo šolanje na kraju samem, v šoli, da se izobražujejo in usposabljajo z delom.«
»Z okrožnicami usmerjamo ravnatelje, šole, če in ko pride do postopnega vračanja. Tudi na ravni šol se organizacijsko pripravljajo na vrnitev in sočasno – mislim, da dobro – peljejo šolanje na daljavo.«
»Težava je, če imaš torej en oddelek v karanteni, tisti, ki so v šoli, lahko pišejo test, tisti, ki so doma, ga ne morejo.«
»Da bi se prav vsak dan lahko videli v šoli.«
»Žal pa je omenjeni pravilnik brezpredmeten za vse tiste srednje šole, ki učbeniškega sklada nimajo in v katerih morajo dijaki oziroma njihovi starši denar za učbenike zagotoviti sami.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju